Kylcenter

Nu är jag på kylcenter där pappa jobbar. Idag har jag varit och sållt aftonbladet men det gick inte så jätte bra men det brukar det inte heller göra!!. Om ni vill också sälja aftonbladet fråga mig så kan jag fixa det??, Och då får jag 200 påäng för varge som vill sälja tidingar. Man kännar en hel del  faktiskt.

Vi har varit på julmarknad idag och vi köpte bröd, ekologisk pepparkaksdeg, polkagris klubba, mobilsmycke, och mm. Det låg lite utanför stan det var ganska lungt där men ändå jätte mycket folk.

Ikväll ska jag baka pepparkakor och vara inne på datorn och kolla på Robinson!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi måste vara med varandra någon gång!! :)<3

2009-12-05 @ 18:16:30
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0