Rymden

Nu är jag i skolan och letar information från datatn i datasallen. Jag och Hanna skriver ut information och skriver sedan med egna ord med hjälp av att vi skriver ut information från datan och sen skriver jag snyggt i en bok som man också ska göra. Och efter rasetn ska vi skirva om rymden och ska vara klart då så man får göra det sissta innan vi slutar. För den här veckan hade vi rymden och så har man varit i grupper och jag var med Hanna och Tess.

Men idag tänkte jag vara med Sandra efter skolan men hon ska åka till sin mamma direkt efter skolan. Så jag får väll hitta på något som jag kan göra efter skolan.

Här kommer det liter bilder från rymden!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0