Sandra & Ronja

Har haft skola idag och det varsådär vi hade datasalen 2 gånger idag :). Jag var med Sandra och Ronja idag efter skolan dom skulle med mig när jag skulle köpa juklapp till Emelie men hade inte råd med den hade asså typ en tia som jag inte hade med mig så jag la undan den. Jag säger inte vad det är för tänk om hon läder min blogg och då ser hon vad det är men det är bara jag, Sandra och Ronja so vet, efter det så var vi på donkenjag och Ronja köpte en varsin milkcake vanilj och Sandra en glass med choklad sås. Och vi satt och prata på donken i 1 tim om allt möjligt.

Nu har jag inte gjort något speciellt har precis ätit lite midda. Och nu skirver jag in ett inlägg.

Igentligen ska jag ha en ny design på min blogg fast Ronja försöker sätta in den och det går men det som är problemet är att en grej ska blinka men den gör inte det när man sätter in den vi får se. Jag sa till Ronja att hon skulle fixa det idag men jag vet inte om hon kommer att göra det idag eller vi får se.


Lite snöflingor                                                         (Från google)

Kommentarer
Postat av: - rorroooo

Sv; mer bilder än vad andra lägger ut, (om man inte räknar med dig då. ) :)



Hinner inte idag. Är så upptagen! :'o massor av program och läxor.

2009-12-08 @ 20:49:03
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

du borde blogga mer :> <3

2009-12-16 @ 22:47:01
URL: http://sandrajonassonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0