SKola

Idag var det skola och vi hade lite so och vi fick tillbaka provet, Asså det gick dåligt för hela klassen!!
Therese sa att vi kunde gå till donken och köpa milkchake, Therese har ju Donken skolkort och då om man köper en milkchake så får man en gratis, Och då fick jag en gratis Therese tog choklad och jag tog vanilj. Sen när vi kom tillbaka till skolan så vill ronja få efter mig om jag inte orkade och då fick hon det som var kvar då vill typ alla ha milkchake i hennes klass :). Och sista lektionen är No och vi gick upp dit då stog det på en lapp att Anders var hemma med sitt sjuka barn. Så då hade vi ingen lektion, Så då slutade vi tidigare.

Ronja kommer till mig när dom har slutat så har jag planerat vad vi ska göra!! :D

Kommentarer
Postat av: - rorroooo

Hahaha, gud vad kul vi hade! :)<3

2009-12-07 @ 21:50:59
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0