Frissan och böcker.

Hejsvejs imorse var jag hos frissan klippte sne lugg och klippte lite toppar av håret som var utlitet tänkte slinga håret men ska åka till bulgarien i sommar och kommer ha citron i håret  får man lite ljusare färg det är ju helt gratis en att slinga?!?. Aja sen har jag köpt böcker på Pocket Shop " Köp 3 betala för 169!! billigt. Dom jag köpte heter Som jag vill vara, Afrodite och döden och Simon & Sophie. Och nu har jag precis ätit lunch Grillad Kyckling med pasta :). Lyssnar på musik nu och chattar.





Här är jag med Sne lugg.



Igen.















Kommentarer
Postat av: - rorroo

Jag har också funderat att skaffa snelugg, men vet inte om jag passar med det.. Vad tycker du? :)<3



ps, SAKNAR DIG BABY! <3

2009-06-21 @ 13:54:19
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0