Gammla bilder.

HAHA här kommer det lite gammla bilder. Min kompis MATHILDA tyckte att jag var tråkig för att jag inte att så många bilder på min blogg så nu har jag lagt in bilder!! FUCk YOU :) Skoja älskar dej <33



Lilla jag.



Nu skills vi åt. Canan kommer till maria Linn kommer till åsö Cornelia kommer till Sofia Sandra kommer till Åsö Jag kommer till åsö Ronja kommer till åsö.



Snygga och heta Sandra på Skansken. Ibakrunden ser vi Linn Och Canan. <3



Ronja och sandras skor i Skansen. <33




SÖÖÖTA SNYGGA RONJA I LOVE YOU. <33



Söta Sandra gör Veckans ord, :)



Lilla  Thilda 3 veckor gammal. :)



Snyggaste bilden forever gumman :)



Mina små älsklingar Linn och Cornelia :)<333



Sissta skrattet tillsammans.




Här är lilla ROmme när jag och ronja fasnade i ett hål!



Sööt sandra <33



Jag och ronja i skolanstoalett. <33


ÄLSKAR ER ALLA!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra:)

hah, det va tider det! glömmer aldrig tjejerna, i 6b!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

2009-06-16 @ 21:59:53
URL: http://sassiiis.blogg.se/
Postat av: - rorroo

haha! LOVE U TOO BABY! Men det var verkligen inte sista skrattet, haha:)<3<3<3

2009-06-21 @ 13:51:58
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0