20091118

Nu är jag hemma och äter lite chocklad och saft ska precis göra lite glosor. Vi slutade lite tidigare idag för att vi hade berdmintong kan ej stava, Jag och sandra körde lite tillsammans. Så då hade vi bra två lektioner hahah fast jag fick jobba i köket igen och efter det fick vi glass.

Min mobil är cp man kan inte ringa på den. Vad är det här för mobil. Thilda leker med sin svans nu hahah!!.

Aja mi ngympa börjar 17:00 idag det är skönt men Mathilda kommer nog inte till gympan idag för hon är sjuk, katta du måste komma det är sissta träningen innan Umeå asså för redskap och imorgon får vi veta vilka som kommer att vara med på fristående!!! Hjälp....

Kram <3
                       En bild på mig från igår! :)


Kommentarer
Postat av: hootties

Hej Elise <33 jag börjar känna mig frisk nu. så jag kanske kan vara med och tävla ändå på uc i Göteborg :)

2009-11-19 @ 09:28:51
URL: http://hootties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0