LONDON

London dag 1

Idag vaknade vi 05:30 och vi skulle ta bussen från Gullmarsplan till Skavsta. Men då hade dom ändrat tiderna till 04:00 som gick bara, och då var klockan 07:00 när vi såg det. Och då sa Kattis att det går flygbussar vid T-centralen. Vi sprang till tunnelbanan och åkte till T-centralen Och vi sprang och sprang. Och så till slut hittade vi bussen till Skavsta. När vi var på bussen så var vi 4 minuter innan bussen åkte. Vilken tur vi hade. Så var våran morgon och när vi var på flygplanet så gick allt bra. När vi åkte tunnelbana till hotellet. Alltså tunnelbanan var jätte litet och runt. Hotellet var jätte litet. Vi hann också vara på ett vax museum och där har dom vaxat kända personer. Så där fotade vi mycket. Efter det fikade vi och jag tog en chocklad muffin och cola. Efter det skulle vi gå kolla lite på affärer. Jag köpte kofta, trosor och leggings på H&M och det var billigare en vad det skulle kosta i Svergie. Plus att vi hittade ett ställe som var Ullarev fast billigare. Ska köpa en halsduk som är tjock till mig imorgon och den kostade 50kr! Billigt va?

London dag 2

Idag gick vi upp tidigt och till frukost åt jag 4 rostade mackor och gott te och äppeljuice. Vi åkte buss till läskiga museet och det hete: London Dungeon och det var kul och ganska läskigt man gick typ in i 15 olika rum. En kunde man åka frittfall och läskig båt resa. Tyvärr har jag ingen bild på det eller bara en bild utanför, Julia vågade inte gå in så mamma och jag gick in själva. Idag shoppade jag puts fil till naglarna, decorationer till naglarna, 2 par skor (Likadana fast olika färger. Röd och blå och kostade 20kr styck. Och en present till Ronja, en hemlis. Julia glömde sin väska i ett provrum så när vi var där och frågade om dom hade sätt väskan och hon som jobbade där sa att hon hade sätt väskan så hon lämnade den i kassan. I väskan hade hon hörlurar, plånbok med 500kr men när vi hämtade väskan var allt kvar förutom pengarna. Och sen på kvällen var vi på en italiensk resturang

London dag 3

Efter frukosten tog vi bussen till drottningens hus. Man fick inte gå in dit. Det var en stor mur och stora spikar över muren. Om det var en flagga som man såg så var drottningen hemma. Efter det åt jag och Julia glass. Och vi tog några bilder på pelikaner och Ekorrar. En ekorre öppnade min hand och skulle kolla om vi hade något gott i handen. Sen gick vi och tog bilder på Big Ben och London Eye. Sen tog vi Tunnelbanan till en marknad och där var det jätte stort, men jag köpte inget där. Till middag åt vi Indiskt. Idag har jag decorerat min mobil och visste ni att det fanns Robot mode?

London dag 4

Idag har jag köpt en nötgrej att mata ekorrar och dom satt i mitt knä. Gud vad dom var sööta! Vi har varit på ett jätte stort varuhus som heter Harrods, vet ej hur stavar. Sen tog vi tunnelbanan till flygplatsen . Och kom hem klockan 12:00 typ somna vid 01:00.














































































































(Det här inlägget tog mer än 2 timmar!)


Kommentarer
Postat av: hootties

Vad fina bilder du tog. Haha trodde först att du hade träffat britneys spears på riktingt men sen kom jag på att du var och såg vaxdockor. <33

2009-11-17 @ 16:19:43
URL: http://hootties.blogg.se/
Postat av: vaaLeeRiiaa

Heeej sötnoss<3*

guud vilka fina bilder på ekkorreeen x)

den va skit sööt! sååg att du fick fler kommentarer nu! och det e jue jätte bra föör att du ville jue deet ! ajjaaa villee bara kommenteraa lite :D

och jusstee jag visste inte att du va i london var det kul? ajaa vi messar nog senaree elr såå ses vi elr så hörs vi på msn älskaar deej gullungee<3<3<3

2009-11-18 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0