Globen

Igår var jag också sjuk så jag gick inte till skolan hade 38,6. Men jag var tvungen att gå till Goloben och sälja tidningar till våran gympagrupp. Och jag, Mathilda och Ronja sålde 60 tidningar tillsammans på 30 min. Sen hade alla köpt så det gick inte sen. Jag träffade min klasskompis Tess som skulle kolla på hästar med sin kompis. Igår fick jag min mobil det blev en vit och kostade 1500:- billigt och bra. Så nu är min mamma och kanske Ronja sugen på att köpa den. Har decorerat den och har en Hello Kitty mobil smycke.

Idag så vaknade jag och Ronja nys och jag ska sälja på Globen idag med Katta och Mathilda. Idag får vi se hur mycket tidningar vi säljer idag. Sen ikväll ska mamma och jag julpynta och baka lussebullar. Och idag hade jag 36,1 grader. Men har en jätte jobbig hosta och är lite snorig!

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Durna

fin blogg! :)

2009-11-29 @ 22:53:42
URL: http://durna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0