Katta

Nu är jag hemma hos katta och vi kollar på ett pogram och samtidigt väntar vi på knäcken som jag och katta har gjort det blev ungefär 50 st eller något sånt hahah. Idag hade vi ju fristående träning och det gick faktiskt väldigt bra. Jag hoppas att jag kommer att vara med på friståendet. Hon sa aldrig om man kom me eller något men vi får hoppas på det bästa. Katta ligger och myser på golvet och kollar på tv. Juste Mathilda ska komma snart till katta så kan vi göra något kul tillsammans. Ikväll ska vi se på en film.Men aa har inget mer att berätta om idag då hejdå.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: - rorrooo

Önskade att jag var med, men jag är sjuk :(<3

2009-11-07 @ 20:25:44
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0