Läxor!!

Idag har det inte varit så kul dag idag vis spelade lite bingo på Svengelska = engelska/Svenska. Alla tror att jag har svårt med Engelska och att det är därför jag jag går på Svengelska. Men så är det inte jag är halv finsk och då är det lite svårare för man blandar ihop olika språk när man pratar ett språk plus att jag hate Spanska !!!! asså gillar landet men inte språket.

Gissa vad jag har gjort ??
Jo, jag har gjort cp läxor 

I vilket ämne?
SO!!

Hur lång tid har du gjort so läxor?
I 2 timmar jag ljuger inte!!!! plus att jag är inte ens klar!!

Ikväll ska jag öva på matte har matteprov på Onsdag plus glosor. Och sen ska jag se på extramatrial på tv3 play om Ensam mamma söker.


Planering Vecka 26.

Måndag: läxor som matte, glosor och So.
Tisdag: Agillity med Thilda, Läxor och Andra avenyn
Onsdag: Tidig gympa och Oskyldigt dömt
Torsdag: Sen gympa, packa till london och gratta Ronja på sin 13 årsdag!!
Fredag: Åka till London, Kommer kanske inte blogga till på måndag.

Planering Vecka 27.

Måndag: Kommer hem från London.
Tisdag: Compa eftermidda (slutar 12:00) ska vara med ronja. Agillity med Thilda och Andra avenyn
Onsdag: Sista (tidig) gympa träningen innan Umeå med redskap. Oskyldigt dömt
Torsdag: Sen gympa träning sista träningen fristående innan Umeå. Pacla till Umeå
Fredag: Åker efter skolan till Umeå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0