Onsdag!

Idag har vi kollat på lite film i skolan och vi har haft musik och där kollade vi på film också. Så den här skol dagen gick bra och det gick snabbt.

Har varit ute med hunden Thilda samtidigt träffade jag Sandra på vägn hem. Äter lite mackor innan träningen och lyssnar på Nrj nu så jag blir litte taggad till träningen. Har ju gympa klockan 16:30 så jag måste nog gå snabbt så det blir ett snabbt inlägg. Vi får hoppas att jag kommer att lägga in lite bilder ikväll men jag har ju prov imorgon och en annan läxa så vi får se om jag hinner plus att det är ett pogram som jag måste se Oskyldigt dömt.

Emelie skickade ett medlenade till mobilen: du får inte smsa mig till söndag ska till malta?? Och hon har inte sakt något. Helt plötsligt ska hon åka till Malta ??? Halllåå  måste gå till träningen nu.

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0