Ronja & Jag

Idag hade vi kompa eftermiddag i skolan och det betyder att man skutar efter man har ätit lunch. Men idag skulle jag ju hjälpa till i köket och tvätta borden och det var ju skit tråkigt. Så jag slutade klockan 12:45 och vi fick ingen glass!!!

Jag och Ronja har tagit lite foton med Ronjas systemkamera och den är faktiskt bra. Ronja hjälpte mig med att sätta in ett inlägg från London och det tog ju 2 timmar!!!!.

Skulle ju gå på agillity och min kompis michaela skulle ju lära mig massa saker med min hund. Men men Thilda löper så jag kan inte gå för det stör andra hundar och jag tror att Thilda inte orkar det heller. Men nu är det Ronjas tur att sätta in ett inlägg.

Kram <33
                               Här kommer det lite bilder!! (bilder från Ronjas systemkamera)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0