Ronja och jag

Idag var det ju första skoldagen från höstlovet. Det var ganska tråkigt idag men det är det ju alltid när det är skola. Första lektionen hade vi på morgonen och det var Bild vi skulle skära ut något asså fattar inte vad det heter som vi håller på med. Idag fick vi tillbaka våra prov och första pappret fick jag 40/40 andra pappret fick jag 48/51 och det tyckte jag fick bra på gissa vilket emne det var !! det var so.

Ronja har varit hos mig efter skolan, Hon hjälpte mig med bloggen och lite sånna liknade saker. Och en till grej har hon hjälpt mig med photoshop. så då har hon hjälpt mig, Så jag kan göra bra header eller hur det stavas "bakrunds bild" jag vet ej vad det stavas hehe. men nu kanske jag kan hjälpa några med sin blogg. Om hon/han vill ha hjälp. men ronja är mycket bättre än vad jag är. Jag är ju en nybörjare!! :D

Nu har jag inget att göra så jag kanske ska göra någora läxor så jag slipper göra dom senare i veckan. Det finns inget på Tv idag.. så jag ska nog kolla på wallander film. Undra vad det blir för mat? :)

Det kanske blir flera inlägg ikävll men vi får se annars läser jag några bloggar.

Tyvärr så blev det inga bilder idag. :(


Kommentarer
Postat av: carina

väl utformad :) <3

2009-11-02 @ 19:21:43
Postat av: Ronja

Du är också duktig! :)<3

2009-11-02 @ 21:02:29
URL: http://ronjabarkeliuskumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0