Sjuk

I måndags så var jag sjuk hade ont i halsen och trött. Men sen på kvällen så kollade jag på New moon och den var bra men det var ett dåligt slut vad jag tyckte iallefall.

I tisdags så var jag i skolan fast jag hade lite feber och ont i halsen då men jag var i skolan för att jag måste ta svininfluensansprutan så har jag det gjort och efter sprutan så mådde jag jätte dåligt av det. Sen på kvällen hade jag 39,6 i feber hade frossa och huvudvärk.

Idag så har jag inte gjort så mycket som sovit och målat mina naglar kollat på tv som ex Bert haha. Och har funderat om jag ska köpa en ny mobil som är billig. Idag ska vi ha skoldico men är sjuk och jag vill jätte gärna vara med men tyvärr. Och dom har nog säkert kul där. Man hör lite musik när man gick förbi skolan när jag var ute med Thilda när jag skulle till skånegläntan. Men dom missar Oskyldigt dömt som är om 59 min :)


                                            
                                          Oskyldigt dömt!!


                            
                          Min dröm mobil som jag kanske ska köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0