Stockholms mässan

Idag har vi varit i skolan och slutade 13:55 ganska tidigt. Och jag har varit på stockholms mässan och det var ganska kul där. Man fick prova på saker och vann och köpa saker. Jag har vann en vatten flaska och sen har jag köpt French manicure penna, Det är som en vanlig penna fast nagelack och så målar du på naglarna och det är lättare en en pensel så det blir en rakar strek samtidigt fick jag med ett överlack till som man ska ha över den här French monicure pennan så det vlir fint. Mamma köpte en reebok tröja till mig och jag hittade ingen bild på nätet så aa.. den är svart med ett reebok märk på sidan. Det var väll inte mer än det jag fick men vi fick lite hudkräm. Juste en grej man fick stoppa in sitt huvud i en grej och där var det blåt ljus och så skulle man se i en spegel och då såg man hur mycket fett man hade i ansiktet jag hade lite på näsan heehe hon sa att jag hade ganska rent ansikte. Och en till grej fick vi prova det var att man kude ligga på en vatten säng och så fick man massage av vattnet. Det var varmt vatten för det kände man ju efter när man gick upp från sängen att man var varm på ryggen. Så fanns det ett dans rum så man kunde dansa på dansmattor och man kunde köra typ 15 st i taget och så var det en stor skräm så alla såg samtidigt och man blev helt svättig efter det. Så nu är jag hemma och ska måla min naglar. Imorgon ska vi se om jag kommer med på friståendet till på tävlingen i umeå. Snälla och ge mig en tur ni :D.

Här kommer det lite bilder så inte bloggen blir för tråkig.



Här har jag ritat lite olika figurer i matte boken.



Här är jesicca, Linnea, Hanna, Mickan, Saga :)



En ros som jesicca, Linnea, Jenny, Saga, Klara har gjort.



Här är alla figurerna som jesicca, Linnea, Hanna, Mickan, Saga har gjort.



Lilla Hanna är en ängel.



Jag på Stockholms mässan.



Jag på Stockholms mässan.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Elise = sööööt!" <3

2009-11-06 @ 19:22:48
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/
Postat av: Nemo

inte visste jag att du hade en blogg O.O XD ;D

2009-11-06 @ 22:25:42
URL: http://michaelandi.blogg.se/
Postat av: linda

gillar bilden du har i din mattebok ^^

2009-11-07 @ 14:51:20
URL: http://lovegympa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du brunt hår?? <333 fint! :)

2009-11-08 @ 14:57:42
Postat av: Linnea :) <33

Haha, vååra blommor bev såå fina.. : P

2009-11-08 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0