Till Umeå

Nu är Katta hos mig och vi har varit på globen och Katta har köpt Nördbrillor till säg på Bik bok som kissie har. Vi har packat och packat till Umeå och det ska bli kul, Jag vet fortfarande inte om jag ska vara med på friståendet i Umeå, Men dom skulle säga det ikväll för det ät förträning på fristående ikväll!!. Skolan har varit sådär vi hade glosor idag och jag hade alla rätt. Jag lovar att jag kommer att lägga in bilder och filmer från Umeå när jag kommer hem. Åker till brommaflygplats klockan 18:15.

kram <3

                                         Här kommer en bild på mig och Katta


Här är jag och Katta och snart ska vi dra till flygplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0