Torsdag!

Idag dansade vi på idrotten i olika grupper. Och på långrasten som var typ 2 timmar spelade vi inndebandy fast ute hehe. Och imorgon har vi glos förhör, Juste fick alla rätt på kemi provet med olika kemiska tecken och allt.

Nu är jag hemma och äter en macka och saft. Ska dra vid kvart över fyra och ska köpa ett par halv skor till friståendet och dom kostar 190:- om man är med i en förening om man inte är det så får man betala 250:- så det är en liten skillnad.

Igår fick 8 st i min grupp friståendet och jag är en av dom !!! Betyder det att jag fick vara med eller inte? det är ju den stora frågan?

Idag frågade min lärare i b-språk varför jag hållde på med min nacke. Då sa jag att jag har ont i hela min nacke och sen sa jag att jag har haft ont i min rygg. Och så sa hon men du har någ svininfluensan, Man ba okej?
       
             Här är en bild på den skon vi ska ha på friståendet!


Fast vi ska ha den i svart!!


Kommentarer
Postat av: Ronja

haha, men vi åt massor av Kex Chocklad! :)<3

2009-11-19 @ 19:19:00
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/
Postat av: hootties

köpte du dom på vera sport??

2009-11-26 @ 20:54:52
URL: http://hootties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0