Torsdag

Idag har vi kollat på film igen som vi gjorde igår. Sen har vi haft prov på Kemi och jag svarade på alla frågor känner mig nöjd :). Vi fick en lapp med oss hem från skolan att vi ska ta vaccin mot svin influensan. Och jag som inte vill ta vaccin mot svin influensan för man kan få frosa och feber efter att man haar tagit sprutan. Mamma säger att jag måste ta sprutan. På gympan idag har jag hjort illa min arm fast man kan säga att jag har stukat armen assså jag kan röra den men inte så jätte mycket.

Snart har jag träning somm jag hade igår. Men vi har fristående så då hoppas jag att det går för min arm. Och på lördag har vi en extra träning med fristående och det är så vi får se om jag kommer att göra fristående på tävlingen i umeå. Vi kommer att åka flyg upp till umeå och där kommer vi att vara hela helgen. Och vi ska åka om 15 dagar längtar. Kommer inte att träna med Mathilda idag för hon ska tävla i usm och då kommer hon inte träna med oss, Så då är det katta jag som ska träna.

Jag tappar besökare och det går inte så bra. Kan ni hjälpa mig hur jag gör en bättre blogg?
Det går sämre och sämre för mig och min blogg Varör?? berätta varför´?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0