Gammla gänget!

Nu har jag träffat Linn, Cornelia, Valeria, Ronja och Sandra. Vi gick runt lite vid skanstull och snacka och tog lite bilder såklart!!. Vi träffades klockan 13:00 vid donken och där var vi en liten stund. Samtidigt berättade Linn om hur hon fick ett jätte stort märke av att Cornelia hade kastat en pinne som kom på Linn. Sen tog vi ganska mycket bildet. Fast det var sandra som tog alla snygga bilder för hon har ju en ass bra system kamera.

Nu är jag på väg till en halloween grej på hundungdom grej. Det skulle typ vara godis krig eller vad dom snackade om som skulle vara. Så nu ska jag äta lite lunch och gå till bussen vid slussen. Som går om 30 min. Kommer jag att hinna??

Jag lägger in bilder ikväll som vi tog idag, För jag kommer annars inte hinna till bussen. Aja hejdå ska äta en sen lunch nu. Lovar att lägg in bilderna som vi tog idag. 

Kram <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAAN vad snygga ni är

2009-11-01 @ 14:55:56

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0