FUCK

Jag skrev ett inlägg nyss men det gick bort för det hände något med min dator BAAjS"!!  Aja då får jag väll börja om igen idag har jag varit i skolan som en vanlig flicka gör på en vardag och vi har haft redovsiining idag och det gick väll bra om man säger så sedan har vi byggt lite och det ska bli högtalare vet intehur men på något sätt så ska det bli en högtalare och jag är med Hanna såklart!

Idag så gick jag med Hanna hemåt och då kom det fram en kille som jag inte vet vem det är?? och han tydligen ville han ha mitt nummer så vi kunde smsa och prata!? men jag gav inte nummret för han var ful och konstig fast han var i min ålder som tur. ;)

En bild från dagens lektion.

Hanna och jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0