Sent

Heejsan, har sovit över hos klara idag med hanna och jessica vi hade det roligt. Vi lekte med hennes madrasser och la upp ett klipp på fb ska försöka fixa den till min blogg men då får jag göra det imorgon har ingen lust idag plus att jag ska upp tidigt imorgon för jag ska upp och jobba så jag ska lägga mig snart. HAr haft träning idag det gick väll bra men var irriterad när jag kom hem för att det var en tjej på tunnelbanan som satte sig brevid mig och då råkade jag komma åt henne med min sko på hennes leggings så hon blev sur och satte sig någon annanstans vilken TÖNT!! sen när jag kom hem hade vi gäster mammas kusin Elenore och Ebba vi hade det jätte trevligt och roligt dom gick för typ 2 timmar sen *:)
Bilder kommer imorgon om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0