Bilder

morfar

Stekta grisen hos morfar. stefan som hjälper till!!

hos morfra

Jag och Emelie hos morfar.

hos morfar

Alla äter hos morfar. oväder på gång.

hos morfar

Emelie ,Fotot blev lite snet :(

hos morfar

Oväder.....

hos morfar

Lilla thilda. :)



Här har vi landat i bulgarien.



Poolen vid hotellet och stranden nära.



Här är utsikten från balkongen. resturangen till höger är våran favorit resturang



Här var vi på en strand resturang.



Jag och Julia och kattis (julias mamma). Här på vattenlandet vann jag en simmtävling mot vuxna O.o



ruchelkanorna på vattenlandet. ingen ville åka dom läskiga så då ville jag inte heller.



Det här fick man inte ta med in till vattenlandet. 1 egen mat. 2 pistol. 3 åsna.




jag vid havet (svarta havet)



Någon bild där jag och julia skulle köpa sockervad.


DEt är inte alla bilder men kanske lägger ut dom lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0