Packar.

Hejsvejs. mina kusiner kom aldrig igår. i alle fall  idag har jag varit ute tidigt på morgonen, Sen när vi kom hem så åt jag frukost och kollade på tv. tog en dush till mitt fettiga hår. Till lunch var jag och åt på kompanjang. mmmmmmmm... vad god mat. åkte vi till skogen och var ute med thilda. och sen after så åkte vi till nacka forum. och jag shoppade 2 saker och en mjukglass. Jag vet att jag har varit dålig på att blogga på ett tag men har inte årkat en. nu har jag hittat en systemkamera som jag ska sammla till. siter här och packar till ängsholmen har packat om typ 5 gånger nu hehe. Imorgon blir det premiär med ronja. vi får se :)




Eye makeup remover till mitt smink på ängsholmen.
65 st 40:-



mjukisbyxor på intersport.
180:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0