Premiär!!

hejsan. Idag har jag hunnit med att äta en frukost, kolla på tv, gå in på datan och dushat. Vi har varit och fikat på et cafe` det hette lyran, Där tog jag en glass och en halv bakelse och lite ramlösa. Och efter det så tog vi en pomenad med Thilda. Efter det åkte vi till ikea och pappa skulle köpa någon lamp grej. Och samtidigt köpte han batterier till mig som jag ska ta med till Ängsholmen imorgon till min ficklampa. Så nu är jag hemma här och skriver ett inlägg. Ska ringa ronja snart hon ska komma hem till mig idag och vi ska se på en film sommaren med göran premiär!!! vi har bästa platserna såklart hehe vi var dom första som bokade platserna. Sen ikväll så kommer kanske fredrik, emelie, stefan, pappas bror jarmo, och hans barn Olli såklart ronja då för hon ska sova hos mig. har tröttnat på min design är det någon som vill göra någon ny design till mig??. Ängsholmen imorgon kommer nog lägga in ett till inlägg ikväll kanske imorgon ska ju till Ängsholmen imorgon!!! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

Fin blogg! :)

2009-10-23 @ 16:46:42
URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0