Tjenare!!

Hej alla. jag har varit lite sjuk bort rest oach varit på landet. Det är därför jag inte har varit inne på datorn. Men idag har jag varit på landet så jag kom hem nån timme sen. har ingen kabel till min mobil så jag har inga bilder. men jag har bilder från min kamera som jag kan lägga in. Har en present till emelie hon har redan fått. Ronja ska få sin present nästa tisadag eller onsadag ? vi får se efter jag har vandrat vilken tid jag kommer hem. Har läst Ronjas & Saras blogg. Ronja får nog designa min blogg. fattar inte änn hur man designar hehe. Nästa lördag ska jag ,olivia och ronja åka till ängsholmen p3 det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: - rorrooo

Vill åka till ängsholmen NU! :D:D<3

2009-07-25 @ 00:48:32
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0