bigbrother.

Heej, Yeees!! Patrik åkte ut igår på Bigbrother typ överlycklig! ;), Han var ju skit taskig och har inget liv. Jaja, dagarna börjar närma sig till Findland ;), Kul kul på söndag ska jag dra till Findland och träffa mina släktningar. Och då kommer jag ta med mig systemkamera och fota mycket !

Igår fick jag mycket mer läsare än vad jag hade för några dagar sen så nu blir det mer press på en själv att skriva om något nytt.


Patrik åkte ut igår från bigborther! ;)
Plus att han är ful som fan.. ^^



Min och Ronjas fika för nån vecka sen ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

så ful är han inte! men det var bra att han åkte ut :D



P.S ser ut dom en god fika ;)

2011-04-13 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0