Shoppat

Tjenare igår kom jag hem ifrån Ängsholmen och det var skit kul vi var 60 st och 16 av dom var killar haha. Senare på kvällen var och Sandra på bio och såg sista filmen av Harry Potter och den var Skit bra!! det är skit sorligt att det inte kommer ut fler filmer om Harry Potter :(

Idag har jag varit ute på stan typ hela dagen och shoppat ganska mycket, Sedan åt vi på pytterian i högtorgshallen och tog fläskfile med pommes och bea FETT GOTT!! Juste har skaffat spotify premium nu och det är också fett nice!!

Måste öva på mitt tal/bön som jag och ronja ska hålla på Söndag när vi konfimeras O.o

Bilder på det jag har shoppat ...


Inte så bra bild men aja En Bluetooth Iphone Högtalare som jag fick av Outi, pekka och paulina i konfa present SJUK BRA HÖGTALARE!!


Iphone skal som jag köpte på Onoff, 150:- 300:-


Odd Molly Tröja köpt på Mathilde 425:- 850:-



Svea Shorts köpt på Casbah 300:- 600:-



Shortsdress Köpt på Gina tricot 49:- 149:-


Magtröja från H&M  79:-


Shorta köpt på H&M 199:-


T-shirt köpt på Monki 80:-
Shorts köpt på H&M 149:-


Odd Molly Mjukisbyxor köpt på Mathilde 450:- 900:-


Odd Molly Tröja köpt på Mathilde 450:- 900:-


Odd Molly Kofta köpt på Mathilde 750:- 1500:-


Sjukt bra webbkamera och micc köpt från Onoff 500:- 1000:-


Ps3 Micc från Onoff 150;- 300:-

Kommentarer
Postat av: sofijah-wtf från habbo

jätte finna saker

2011-07-24 @ 12:46:48

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0