Fluga

Hej hej, igår så bloggade jag inte för jag hade fullt upp. Efter skolan (igår) så såg vi en film sanctum jag, Hanna, Klara, Jessica och Saga sedan satte vi oss och började spela finans, sandra kom sedan när vi spelade finans. Det blev ingen vinnare för att jag och Sandra var skulle gå till en genrep med hela sofiaflickornas förening. Jag sovde över hos Sandra efter genrepet och vi åt pommes med bea och grillad kyckling. Sedan såg vi en film på kanal 6 Resident evil: Extinction. Och den var skit bra så den här filmen var del 3 så nu måste jag börja från början.

På morgonen så åt vi frukost och fixade oss, sedan gick vi ner till konsum och pantade 93 flaskor tror jag, så det blev en varsin benny jerry glass. Har idag stor städat mitt rum, renast hela min garderob, tvättat fönster och jagat en fluga. Ska nu kolla på bigbrother, plugga tilö Tyska, bild. Sedan ska vi grilla med grannarna.

min bild läxa

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Hur är läget med dig denna fina sommardag? :)

Kramar, Sanna

Förresten, om du vill så kan vi göra bloglovinbyte :)

2011-05-08 @ 19:29:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0