Gul och Blå

Heejsan, idag har det varit en tråkig skoldag. Vi fick vårat schema för nästa vecka och det blir en soft vecka för oss. Idag ska vi på tjej middag hos Klara och jag och hanna har köpt pälsglans för hästar, hästgodis och häst snoddar. Sedan så gick vi en stund framåt och så såg vi att det var stor rea på Gul och blå, alla jeans för 200:- och alal tröjor 100:-. Hanna köpte 3 par svarta T-shirts och jag köpte ett par jeans som INGEN i hela världen har det är bara jag som har ett par sånna jeans det är ett par prov jeans, köpte ett par andra jeans som ingen heller har i HELA VÄRLDEN.  Dom kostade 600:- tillsammans. Nu sitter jag och hanna framför datorn efter ett jobbigt packet inslagning (det var jag som gjorde det).  Juste klara ska få kondomer!! kul kul :)




Förlåt att det inte var så jätte bra bilder men det får duga. Dom jeansen som jag har på mig har ingen i hela världen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0