Post

Tjena, det åskar ute ! :O
Aja skit samma, Idag har vi haft orientering med klassen inför idrottsdan så vi ska ha orientering. Vi har varit på stadsvandring med någon gubbe som snackade om 1800-talet i Stockholm. Har just köpt matsäck till imorgon för vi ska till Skansken med klassen lite chill. Där ska vi kolla på hus inte djuren om det är det ni tror att vi kommer att göra, men tydligen ska vi åka med klassen 8E där min bästa kompis går! :D
Fick min post idag och det var min Odd molly tröja som jag har beställt, nu är det bara min bikini som jag väntar på. Nu så sitter man och äter vattenmelon vid datorn. :D




Min melon på första bilden som jag sitter och äter just nu.
Andra bilden är på min Odd Molly tröja som jag fick på posten idag! :D

puss

Kommentarer
Postat av: { RONJA }

hihi älskar diig!

2011-05-17 @ 22:18:34
URL: http://avronja.blogg.se/
Postat av: Klara

Jättefin tröja! :) <3

2011-05-17 @ 22:31:26
URL: http://baraklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0