tråkigt

Idag har jag inte gjort så mycket om man säger så, tänkte gå ut och sola när jag vakna men det var ju skit väder ingen sol på morgonen så jag satte mig framför tv. Sedan har jag renast mina grejor i min låda och tänkte rensa min garderob hehe för det är så stökigt där. Just nu har jag 10 tuggumi (extra)/läkerol påsar som jag har hittat här och där gott! ;)

Jag har tänkt att jag måste sluta shoppa grejer för jag shoppar hela tiden och köper glass och sötsaker, jag ska faktiskt dra till Italien och barzelona i sommar och jag måste spara pengar för där vill man ju shoppa! ;)
Jag tror att jag ska fixa min photoshop imorgon, Tisdag eller den här veckan så kan jag fixa min header min är så tråkig. ;)

2 veckors shopping fast man inte behövde ;P












1 Tuggumi och läkerol som jag hitta ;)
2 Pyamas byxor från H&M Online som har inte kommit hem 149:-
3 Dior Mascara från flygplatsen i Findland 300:-
4 Strumpor från twilfit 39:-
5 Jeansshorts från monki 249:-
6 Ballerina skor från Scorett 499:-
7 Tiger of Sweden från Findland Stockmann 500:-
8 Linne från Shestore 199:- 
9 Jag är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0