Hej alla bloggläsare

Idag är det fint väder. men ingen kan göra något med mig idag så jag sitter bara och tar det lungt. Men idag är det min sista gymmpa träning och vi ska få nya overåler till tävlingar och sånt. Aa... Det kommer att bli en tråkig dag idag så. Har Typ inget mer att berätta. Men jag köpte en bok igår med mamma och den heter Saknad jennie 3 år. Den har jag precis börjat att läsa på. Men den är bra den handlar om en tjej som läser på en mölkpacket och där är det en tjej som är efterlyst som har blivit kidnappat för 12 år sen. och hon känner igen den klänningen som den lilla 3 åriga tjejen har på sig. Det var ju hennes favorit klänning när hon var liten kommer på att det är hon som är där, HON HAR VARIT KIDNAPPAD NÄR HON VAR LITEN!!!

en väldigt bra bok

En bok till er som gillar lite dekare. :)

Kommentarer
Postat av: - rorroo

den boken verkar jättebra!<3

2009-06-21 @ 13:55:11
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0