081109

 Idag har jag sållt Aftonbladet och det gick inte så jätte bra än vad det brukar göra. Ska kanske göra läxorna nu så jag slipper göra dom i veckan. Ska till Katta när jag har ätit lunch vi ska dansa på dansmatta hoppas jag vinner!!.

Ska ju till London nästa helg och då har jag sparat alla mina pengar så jag kan köpa fina grejer till mig själv kanske en present till Ronja för hon fyller ju 13 år på torsdag man vet aldrig om man hittar något fint till lilla Ronja. Har inget mer att berätta, men jag har ju gympa idag och hoppas vi kommer att ha fristående det ska bli kul. Katta säger att hon måste vara med och att hon ska visa allt vad hon kan idag på friståndet!.

Glöm inte att det är farsdag idag så ni inte glömmer! :D 

Kram <3

Kommentarer
Postat av: - rorrooo

pusspuss! <3

2009-11-08 @ 13:14:00
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0