Grattis!!

Idag har jag som vanligt sållt Aftonbladet på lördagar och söndagar som jag alltid gör för att få lite pengar och shoppa snygga kläder eller spara till något snyggt. Det gick sådär idag med tidningarna för två st är ju bortresta och då går det lite sämre och så.. Om ni är också sugen på att sälja Aftonbladet så kan ni väll ge en komentar så kan jag hjälpa er eller något liknade juste man måste vara 13 år. Och man får ju aldrig sovmorgon då men så tur att vi har haft höstlov så jag har fått sova lite.

Nu så äter jag en Belgisk Chocklad tårta som pappa har köpt från Gunarsons. Det är väldigt god,  Vet ni varför han har köpt en Belgisk Chocklad tårta för idag är det den 1 NOVEMBER och vem är det som fyller år då...  jo det är ju min lilla sööta hund THILDA... Ett stort grattis till min lilla hund THILDA HURRA HURRA!! :D

Och nu sååå... eller snart så börjar min gympa klockan 16:00 och vi har stora hallen idag. Hoppas det går bra för mig så jag vågar göra flexis flexis igen..

Vi kommera att ha ett matte prov snart jag vet inte när för det ska kanske vara nu på Tisdag eller så är det nästa Tisadag eller assåå vet ej!?!?!? Så jag och pappa har gått igenom lite med matten men är fortfarande lite osäker det måste gå bra på matte provet annars kommer jag inte bli glad. Jag hoppas att jag kommer att lägg in ett inlägg lite senare.. Alla som har mycket besökare och kanske har till och med mycket komentarer på sin blogg kan någon ge bra tips  så man får flera besökare ocg flera komentarer?? snälla behöver hjälp med bloggen..

                                                     GRATTIS THILDA PÅ 1 ÅRS DAGEN!!!

                                                 

                                                            Thilda 7 veckor !

                                               

                                                            Thilda 7 veckor!!

                                             

                                                            Thilda 5 veckor!!

                                              

                                                             Thilda 7 veckor!!

                          

                                                        Thilda 8 månder!!

                           

                                                             Thilda 9 månader!!

                             

                                                 Thilda vaktar. 10 månader!!

                             

                                           Thilda har blivit en Indisk hund. 11 månader!!

                             

                                                            Thilda 11 månader!!


Kommentarer
Postat av: valeriiaa

Graattiiisss THILDAAA<3

äveen fast hon inte faattar -.-hahha

meen dee gör due =D och lyckaa till med gympaan!

occh oroa dig inte så mkkt om din blogg den e jättee braa ;) jaag kan sägaa till någraa såå att dom går in o kollaa på den ;) <3

2009-11-01 @ 13:32:48
Postat av: elise

tack så jätte mycket valeria <33 :D

2009-11-01 @ 13:59:23
URL: http://elisesandblom.blogg.se/
Postat av: Isa

ÅÅ grattis!!!!

2009-11-01 @ 14:53:29
Postat av: - rorrooo

Grattis thilda! :)<3

2009-11-01 @ 18:48:03
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

OHMYGOD. VA söööööööööööööt. Är det en shiba inu.. ? Har för mig det >.>

2009-11-03 @ 20:08:22
Postat av: Anonym

söt vove :)

2009-11-07 @ 02:36:52
URL: http://kimottosson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis!



gud va sööööt hund!!

2009-11-07 @ 11:19:21
URL: http://lovemelisa.blogg.se/
Postat av: Vilma^^

Nååå va sööt ;) <333

Grattis!

2009-11-08 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0