Tisdag

Det blev en väldigt väldigt tidig midda idag och det blev hamburagare med mycket tomat. Översatte precis lite ord på datorn, och lärde mig lite kemi innan jag översatte orden. Har två prov på Torsdag So och Kemi, Tråkigaste ämnena också. Idag hållde jag och min klasskompis Julia stretsning efter styrka på gympan med 8:orna. Det gick ganska bra än vad jag trodde, Fast dom pratde ganska mycket så vi hann inte med så mycket än vad vi planerade innan gympan i skolan.

Idag blir det ingen agillity. För att sandra tycker det blir för stressigt och pappa kan inte hämta mig efter och jag vill inte gå själv i skogen till busshållplatsen så det blir ingen agillity för Thilda idag. Men jag hoppas att det blir det nästa Tisadag. glöm inte att andra avenyn är idag!! på kanal 1 och klockan 21:00.. :)


                                                                                                      bild från google.
En gammal bild på Andra avenyn gänget.. I Love Andra avenyn :D

Kommentarer
Postat av: rorrooo.

Du är bättre än mig för att inte ha bloggat så länge! <33

2009-11-03 @ 20:40:00
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0