gympa träning.

Jag kom precis hem från min gympa träning "fristående" vi lärde oss slutet så nu kan jag hela fristående känner mig ganska nöjd.

Så nu vet så kanske ni har sätt att jag har en annan design nu... Ronjas kusin Sara har gjort designen och jag tycker hon gjorde det bra.. men det komemr att bli en snyggare design när jag får bättre bilder till bloggen. För jag ska köpa en system kamera efter jul och då kommer det mkt finare bilder. Så ni vet det är bara att vänta.

Jag har ju bloggat förut i sommars men sen efter det har jag inte orkat när man inte har en bra design då är det inte lika kul att blogga tycker jag...

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Annelie

Kanon att du har lärt dig hela friståendet!

Bullarna såg jätte goda ut. Kanelbullar är så jäkla gott. Hoppas du får en härlig helg.



Kram

Annelie

2009-10-30 @ 18:37:02
URL: http://anneliesresa2009.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kom in hit igenom Erika Selins facebook, fin blogg och ser att du också går i gymnastik ;) JAgg har lite filmer ifrån olika tävlingar av mitt lag på min blogg, kolla vettja ;P Varbergsgif ungdom äldre!

2009-10-31 @ 10:59:12
URL: http://fotodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0