Mys dag.

Idag vaknade jag ganska tidigt, Jag tror att jag vaknade av att någon tappade något på golvet eller något sånt. Så i morse såg jag på en svensk film som heter Vinterviken och den var ganska bra för att vara en svensk film. Har kollat på Sf kanalen hela höstlovet och där går det bara svenska filmer.. :D

Mamma gjorde degen till kanelbullarna i morse, Så när jag vaknade så fick jag baka lite det var ganska kul. Men bullarna är i ungnen nu så hoppas dom inte blir brända.

Juste vi har varit i djuraffären nys och där kollade vi på ett halsband till Thilda och några ben till henne. Hon fyller ju 1 år på Söndag då blir hon en vuxen liten hund. Så får hon lite presenter...

Kommer mera inlägg lite senare om jag har tråkigt (: <3

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0