byt blogg www.stockholmstrosorna.blogg.se

Ni kanske har fattat att jag har gjort pause länge nu, men då har jag inte vetat vad jag ska skriva ingen ger ju förslag så då har jag inte skrivit på länge, men jag kommer tydligen inte skriva på jätte jätte länge för jag ska byta till en annan blogg men jag ska fortfarande kvar min blogg här, min nya blogg delar jag med min bästavän Ronja och vi har en blogg tillsammans som vi stardade för 3 dagar sen och den heter www.stockholmstrosorna.blogg.se . som om ni vill skirva någon kommentar i detta inlägg skriv då i min nya blogg med min bästavän, puss och hej :)

Kommentarer
Postat av: Michelle [michellez.blogg.se]

Hej! Har satt igång fototävlingen jag har pratat om ett bra tag nu. Temat är sommarkänslor och jag hoppas att du är intresserad av att vara med och tävla! :)

2010-06-21 @ 22:07:37
URL: http://michellez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0