Konfirmerad

Nu är jag äntligen konfirmerad, men jag är inte kristen haha. Det gick väldigt bra för mig när jag höll min bön/tal inför 1000 personer. Efter konfirmationen så åkte vi till morfar och åt middag där och fick pengar, present kort på guldfynd så jag ska köpa något smycke där och så fick jag ett silver och guld kors med massa diamanter på men den kommer lite senare för pappa beställde den på internet. Jag har också fåttt massor av bhar (37 st) och kläder av min kusin Emelie. Inatt ska jag åka till Italien och kommer inte uppgradera lika mycket som jag gör nu men försöker uppgradera så mycket som jag kan men vi ska vara där i två veckor :D

bilder från konfirmationen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0