Snabbt inlägg

Hejsan, det var länge sen jag bloggade men har inte orkat vara inne, men mobil bloggar just nu och har ätit min middag nyss. I helgen sp tävlade vi i Örebro i rm 3 och vi kom 17/30 det tycker jag är en bra plats att komma på. I Örebro så åt vi på thai resturang på lördag och körde mycket maffia. Sedan kom vi hem på söndag kväll typ och då fick jag städa mitt rum. På måndag så jobbade jag sedan kom jag inte ihåg vad jag gjorde. I tisdags så var det skola och vi började halv 9 och slutade 10 haha Random tid?? Efter vi slutade gick vi till Hanna och spelade kort och ***** * ******. Sedan åkte vi till stallet och kollade till klaras häst som hon ska ha i sommar "hyra" och tittade till honom för att det var något fel på hans öga men nu såg det bra ut när vi kom dit och så klappade vi hästarna och solade lite för det var så varmt. Idag så var jag med Mathilda och vi spelade black ops och vi är typ beroende av det nu hihi, sedan åkte vi till götgats backen och Mathilda köpte ett par skor på Belle, ett par örhängen på silver och jag köpte två par tröjor, tre örhängen och två ringar på Gina tricot. Bilder kommer sen för att jag kan inte lägg in bilder på mobilen. Puss och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0