Soft

Hej idag har det varit klassens dag och vi åkte ut till Tyresö typ och badade och hade med oss picknick. Har varit med Mathilda idag och vi har varit i ringen och shoppat. Jag köpte lös naglar, mascara, bh, leppglans, ögonfransar och cocos body butter. Har spelat black ops och det var skit kul och roligt. Sedan har jag fixat mina naglar och det är svårt att skriva, så om det är något stav fel så vet ni att det är mina naglar. Gick till skrapan med pappa och pappa köpte till mig spring byxor, jogging skor, jogging strumpor, jogging t-shirt. Tack pappa!! Aja ska gå och lägga mig nu imorgon är det skolavsluting och ska sova hos Hanna till på söndag med Jessika :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0