stekare


Bjuder på mig själv!

Heej, Vet inte varför men jag är glad idag! aja, idag har det inte hänt så jätte mycket men har gjort 3 header till Hanna och ska fixa hennes design och hoppas att det blir snyggt. Vädret är helt underbart men det kommer inte bli så bra väder dom här dagarna som kommer. Har räknat ut att vi kommer bara ha 3 prov till innan vi har sommarlov. Igår så köpte jag en odd molly tröja på internet eller min pappa, sedan har jag 25% rabatt på H&Ms online shop och ska köpa en bikini men vet inte hur den ska se ut. Har tänkt att börja på en ny header som är lite svårare en den som jag har nu.

Puss och kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0