Torsdag

Hejsan idag har det var en tråkig dag för att vi har inte gjort något speciellt, Och snart ska jag på träning. Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft mycket tid till det men har inte haft någon lust att skrivia. Har precis ätit lakrits, 3 bakelser, bubbel vatten och smörgås. Har kollat på bigbrother och det är skit kul för det kommer in en naken tjej när det är freeze haha. Juste fick post igår och det var min bikini som kom.

Imorgon ska Klara ha en tjejmiddag för hon fyller år på söndag så vi ska fira hennes födelsedag imorgon och sedan ska vi sova över hos henne och det ska bli skit kul.

Min bikini.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Signatur?♥ <33:
Vip?

Din E-mail?♥: (publiceras ej)

Blogg adress?♥

Tack tack att du kommenterar <3 :D:

Trackback
RSS 2.0